Warning: Constant ABSPATH already defined, this will be an error in PHP 9 in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-config.php on line 19

Warning: get_comment(): Argument #1 ($comment) must be passed by reference, value given in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-includes/class-wp-query.php on line 3084

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-config.php:19) in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Kommentarer till Kökskakel, utomhusmÃ¥lning och badrumsinredning https://pixelcat.se/bloggen/?p=234 Öden och äventyr pÃ¥ vägen mot ett nytt hus Tue, 25 Jun 2024 13:01:11 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.4.19 Av: מרואני שמואל https://pixelcat.se/bloggen/?p=234#comment-59641 Tue, 25 Jun 2024 13:01:11 +0000 http://pixelcat.se/bloggen/?p=234#comment-59641 I do not know whether it’s just me or if everybody
else experiencing problems with your blog. It seems
like some of the written text on your posts are running off the screen. Can someone else please
provide feedback and let me know if this is happening to them
as well? This could be a problem with my browser
because I’ve had this happen before. Cheers

]]>
Av: Susanne https://pixelcat.se/bloggen/?p=234#comment-26269 Wed, 16 Jan 2013 10:54:25 +0000 http://pixelcat.se/bloggen/?p=234#comment-26269 Snyggt med grått kakel och vita luckor i ert kök. Är det ikea? Vi har beställt applåd lackade luckor till sonens lägenhet och funderar på vitt eller grått eller färgat kakel. Just nu lutar det åt vitt eller grått. Vågar inte riktigt färg i en insatslägenhet.
Men vi har lite funderingar kring handtagen. Är det ikeas Vinna ni har på de luckorna? Jag gillar dem mycket men de såg var korta ca 15 cm att sätta på väggskåpen. Har ej sett dem i verkligheten utan beställde på ikea handla hemma Lansa i stället. Nu tycker jag Lansa är lite trista då man lätt fastnar i dem och att nästan alla har dem. Men fördelen är att de finns i flera storlekar. Önskar tips och råd.

]]>
Av: Emma https://pixelcat.se/bloggen/?p=234#comment-24021 Fri, 09 Dec 2011 21:13:02 +0000 http://pixelcat.se/bloggen/?p=234#comment-24021 Hejsan,

Vi letar efter kökskakel till vårt nybygge och gillar ert. Hittar dock inget liknande när jag letar i kakelkatalogerna. Kommer ni ihåg vad det hette och var ni köpte det?

Tack på förhand,
/Emma Sundberg.

]]>
Av: Erika https://pixelcat.se/bloggen/?p=234#comment-1508 Thu, 06 Aug 2009 20:24:39 +0000 http://pixelcat.se/bloggen/?p=234#comment-1508 Ojojoj så läckert det blir! Min stil helt klart! =) Det enda jag hade gjort annorlunda (tror jag) är att jag målat huset helt vitt *S*

]]>