Warning: Constant ABSPATH already defined, this will be an error in PHP 9 in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-config.php on line 19
Warning: get_comment(): Argument #1 ($comment) must be passed by reference, value given in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-includes/class-wp-query.php on line 3084
Vi letar efter kökskakel till vårt nybygge och gillar ert. Hittar dock inget liknande när jag letar i kakelkatalogerna. Kommer ni ihåg vad det hette och var ni köpte det?
Tack på förhand,
/Emma Sundberg.
]]>
Av: Erika
https://pixelcat.se/bloggen/?p=234#comment-1508
Thu, 06 Aug 2009 20:24:39 +0000http://pixelcat.se/bloggen/?p=234#comment-1508Ojojoj så läckert det blir! Min stil helt klart! =) Det enda jag hade gjort annorlunda (tror jag) är att jag målat huset helt vitt *S*
]]>