Det ska verkligen bli intressant att se hur det ser ut utan all skyddspapp på golvet, än så länge har vi inte sett parketten eller klinkern.
Vad långt ni hunnit med altanen! Vi är i ungefär samma läge som er i övrigt. Har tagit in några offerter från markarbetare, har bestämt oss för en som får börja jobba så fort byggbaracken och containern är borta från tomten. Ska också försöka hinna med IKEA en sväng efter besiktningen i eftermiddag och köpa på oss en del som behövs.
Vi försöker blogga och sätta ut bilder så fort som möjligt efter besikningen!
Mvh,
//Maria
Huset ser jättefint ut!
/Paulina