Warning: Constant ABSPATH already defined, this will be an error in PHP 9 in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-config.php on line 19

Warning: get_comment(): Argument #1 ($comment) must be passed by reference, value given in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-includes/class-wp-query.php on line 3084

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-config.php:19) in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Kommentarer till Förbesiktning gjord, trädäck pÃ¥ gÃ¥ng https://pixelcat.se/bloggen/?p=236 Öden och äventyr pÃ¥ vägen mot ett nytt hus Thu, 06 Mar 2014 11:56:16 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.4.19 Av: Eva själv https://pixelcat.se/bloggen/?p=236#comment-1910 Wed, 19 Aug 2009 05:17:04 +0000 http://pixelcat.se/bloggen/?p=236#comment-1910 Jag kan liksom känna ”pirret”… jag minns hur det var… lyckan att fÃ¥ flytta in i ett nytt, fint och alldeles eget hus! Åååh vad kul (om än mycket jobb)… Lycka till!

]]>
Av: Carola https://pixelcat.se/bloggen/?p=236#comment-1900 Tue, 18 Aug 2009 19:05:42 +0000 http://pixelcat.se/bloggen/?p=236#comment-1900 ÅÅååh, vad fint ert hus blir !
Välkommen till kvarteret.

]]>
Av: Maria https://pixelcat.se/bloggen/?p=236#comment-1874 Tue, 18 Aug 2009 05:38:07 +0000 http://pixelcat.se/bloggen/?p=236#comment-1874 Vad kulk att ni har haft kontrollbesiktningen! Och tack för tipsen att vara noga. Det är tur vi har barnen uppe hos mormor i Kalix så att vi kan koncentrera oss lite bättre. Vi har ju besiktning i eftermiddag.

Det ska verkligen bli intressant att se hur det ser ut utan all skyddspapp på golvet, än så länge har vi inte sett parketten eller klinkern.

Vad långt ni hunnit med altanen! Vi är i ungefär samma läge som er i övrigt. Har tagit in några offerter från markarbetare, har bestämt oss för en som får börja jobba så fort byggbaracken och containern är borta från tomten. Ska också försöka hinna med IKEA en sväng efter besiktningen i eftermiddag och köpa på oss en del som behövs.

Vi försöker blogga och sätta ut bilder så fort som möjligt efter besikningen!

Mvh,
//Maria

]]>
Av: Paulina https://pixelcat.se/bloggen/?p=236#comment-1854 Mon, 17 Aug 2009 20:03:56 +0000 http://pixelcat.se/bloggen/?p=236#comment-1854 Ohhhh vad roligt att ni snart flyttar in, jag är så avis. Tänkk vad skönt när ni väl sover i huset första natten. Hoppas att tiden går fort och lycka till med flytten.

Huset ser jättefint ut!
/Paulina

]]>