Warning: Constant ABSPATH already defined, this will be an error in PHP 9 in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-config.php on line 19
Warning: get_comment(): Argument #1 ($comment) must be passed by reference, value given in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-includes/class-wp-query.php on line 3084
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-config.php:19) in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Kommentarer till Altanen växer fram – och vi packar och packar och packar…
https://pixelcat.se/bloggen/?p=237
Öden och äventyr på vägen mot ett nytt husThu, 20 Aug 2009 16:12:49 +0000
hourly
1 https://wordpress.org/?v=5.4.19
Av: Gunilla
https://pixelcat.se/bloggen/?p=237#comment-1964
Thu, 20 Aug 2009 16:12:49 +0000http://pixelcat.se/bloggen/?p=237#comment-1964Ja,visst blev det snyggt? Vi väntar något år tills lite av impregneringen gått ur, och sedan blir det någon gråaktig färg. Vi vet inte ännu vad vi ska använda.
]]>
Av: Linda
https://pixelcat.se/bloggen/?p=237#comment-1949
Thu, 20 Aug 2009 07:10:35 +0000http://pixelcat.se/bloggen/?p=237#comment-1949Vad smart med plankan i hörnet, jättefint, tror nog ”jag” skall härma det när det blir dags nästa sommar :-) Hur oljar ni altanen sedan? Har ni funderat pÃ¥ ”silvertjära”?
]]>