Warning: Constant ABSPATH already defined, this will be an error in PHP 9 in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-config.php on line 19
Warning: get_comment(): Argument #1 ($comment) must be passed by reference, value given in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-includes/class-wp-query.php on line 3084
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-config.php:19) in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Kommentarer till Växthuset är pÃ¥ plats…!
https://pixelcat.se/bloggen/?p=297
Öden och äventyr på vägen mot ett nytt husSun, 19 Apr 2015 12:48:07 +0000
hourly
1 https://wordpress.org/?v=5.4.19
Av: Gunilla/PixelCat
https://pixelcat.se/bloggen/?p=297#comment-44068
Sun, 19 Apr 2015 12:48:07 +0000http://pixelcat.se/bloggen/?p=297#comment-44068Hej!
Nej, sockeln är inte fäst i marken på något sätt. Den är däremot tung utav rackarn, och nu har vi fäst reglar i den och lagt trallgolv också. så nu kan inte ens stormvindar rubba den.
Vi har kört tryckat virke både i sockel och golv, men vi odlar ju bara i urnor och kärl.
/Gunilla
]]>
Av: Magnus
https://pixelcat.se/bloggen/?p=297#comment-44066
Sun, 19 Apr 2015 09:03:31 +0000http://pixelcat.se/bloggen/?p=297#comment-44066Hej,
Detta ser ut som en variant jag skulle kunna ge mig på.
En fråga bara:
Själva träsockeln, är den fäst i marken på något sätt ?
En fråga till förresten:
En del säger att det är tabu att använda tryckimpregnerat i växthus …. nÃ¥got att ta hänsyn till ?
Hälsn. Magnus
]]>
Av: Ingvor
https://pixelcat.se/bloggen/?p=297#comment-22419
Sat, 04 Jun 2011 15:54:31 +0000http://pixelcat.se/bloggen/?p=297#comment-22419Vad fint med växthus! Tänk allt gott man kan odla som inte skulle funka annars. Lycka till!
]]>