Jag ”Ã¥terupptäckte” min blogg häromdagen när jag letade efter lite trädgÃ¥rdsbilder. Den börjar bli lite inaktuell, sÃ¥ jag tänkte att det kanske var dags för nÃ¥gra uppdateringar.
Sedan jag skrev senast har båda barnen hunnit flytta hemifrån och ett par rum få nya användningsområden. Mitt arbetsrum har flyttat en trappa upp och jag har istället fått ett litet (LITET) syrum innanför tvättstugan. Jag har lyckats klämma in en symaskinsplats, ett litet tillskärningsbord och en hög hylla för tygförvaring trots att rummet bara är 6,1 kvm. Det öppna utrymmet i tyghyllan är min lilla fotostudio där jag bl. a. fotograferar loppisfynd för min loppisblogg:


