Gott Nytt Ã…r!

skumpa

Vill bara önska alla som kikar in här ett riktigt gott 2010!
Champagnen är urdrucken, vi har tittat på raketer och fyrverkerier och ser fram emot ett härligt år i vårt nya, fina hus.

This entry was posted in Senaste nytt. Bookmark the permalink.

Warning: get_comment(): Argument #1 ($comment) must be passed by reference, value given in /var/www/bildtrix.se/pixelcat.se/bloggen/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 484

One Response to Gott Nytt Ã…r!

  1. Henny says:

    Ett bra år önskar vi dig och familjen.
    Kramar i mängd

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.